söndag 1 mars 2015

Frisk men trött

Äntligen är jag kvitt influensan. Det var en jobbig vecka, med ont i kroppen, näsblod och feber. Hela familjen insjuknade, så nu är vi en ganska resistenta stam. Jag är frisk, men också trött och sliten och jag har fortfarande ganska djup hosta.

Jag har kastat in handduken till Stafettvasan. Det var svårt, för jag vet att det inte är så lätt att hitta ersättare i sista stund (men de hittade en hjälte som ställde upp:)). Det vore inte klokt att tävla nu, och det är på tiden att jag beter mig lika klokt som jag lär och predikar. Jag börjar träna så smått med en liten promenad i morgon. En promenad till och från jobbet, om de nu kommer ihåg mig och släpper in mig.

Idag skrev jag ett inlägg på RW om ett intervallprotokoll som verkar mycket lovande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar